چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
متولیان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی آغاز هفته پژوهش را به همه طلاب و پژوهشگران عرصه علم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم فاطمه کبری متولیان، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت هفته پژوهش پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

اساتید، پژوهشگران و معاونین محترم پژوهشی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون، مستحضرید، حصول شناخت عالمانه بانوان طلبه از آموزه های مکتب اهل بیت «علیهم السلام» جهت دستیابی به مرجعیت علمی و دینی؛ مهم ترین مولفه در ارائه الگوی حیات طیبه در دنیای معاصر می باشد. دنیای امروز، دنیای ارائه نظریات با ابتناء بر مبانی معرفتی است و آن چه امروز و دیروز در برنامه های اجرائی پژوهشی مدارس و طلاب هدف گزاری شده، جهت حضور قدرتمندانه در عرصه تحقیق و تولید علم دینی در راستای راهبری و پاسخ گویی به نیازهای معرفتی و گفتمانی جوامع است.

روشنی راه از تلألو ستاره‌هایی است که در این بستر روییده اند و هم اکنون شاهد درخشش و ثمردهی آنان در تمامی ساحت های علمی هستیم.

به حمد خدای سبحان، بانوان طلبه پژوهشگر توانسته اند با اتکال و تکیه بر الطاف و عنایت خداوند متعال با حضور در همایش ها و کنفرانس های علمی، نشریات پژوهشی، کرسی های علمی، تدوین کتب درسی و ده ها فعالیت فاخر علمی دیگر، حضور علمی خود را تثبیت نمایند.

سرعت بخشیدن برای دست یابی به «مرجعیت علمی» در پرتو اثربخشی و اثرگستری علمی و نقش آفرینی عالمانه بانوان طلبه صورت می پذیرد، به همین جهت شعار هفته پژوهش سال جاری را «اثرگستری علمی در پرتو نقش آفرینی عالمانه طلاب خواهر و پژوهشگر» انتخاب نموده و امید است، در پرتو تحقق راهبردهای چهارگانه «اشراب پژوهش در نظام آموزش»، « فراهم ساختن زیر ساخت‎های پژوهش حرفه ای»، «شناسایی، رشد و ارتقاء طلاب برتر تا مرحله نخبگانی» و «استانداردسازی متون تحصیلی در راستای توانمند سازی طلاب» بتوانیم به این هدف بلند دست یابیم، بفضله و کرمه.

«هفته پژوهش» را خدمت همه دغدغه مندان این عرصه، مدیران محترم استانی، خواهران ارجمند، معاونین پژوهش مدیریت های استانی، مدارس و مراکز تخصصی، همکاران پژوهشی، کتابداران و تمامی بانوان پژوهشگر عرصه دین تبریک عرض نموده و از درگاه قدس ربوبی دوام برکات و توفیقات را برای همه بزرگواران دغدغه مند و پرتلاش آرزومندم.

متولیان_ نخستین روز هفته پژوهش

۲۰ آذرماه ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha