پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اسکندری

حوزه/ مدیرکل پژوهش‌های تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان نامه‌ها و رساله‌های سطح ۳ و ۴ حوزه‌های علمیه خواهران به پایگاه‌های رسمی ملی و بین المللی وارد شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فائزه اسکندری امروز در جلسه عمومی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برنامه‌های اداره کل پژوهش‌های تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: در این راستا علاوه بر ورود پایان نامه‌ها به پایگاه‌های رسمی ملی و بین‌المللی، عرضه پژوهش‌های پایانی و مقاله‌های طلاب در پایگاه ISC از برنامه‌های سال جاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران است.

وی از تأمین اساتید معین و اجرای طرح راهبری مسائل و موضوعات پایان نامه‌ها به عنوان برخی دیگر از برنامه‌های این اداره کل یاد کرد و افزود: به حفظ استانداردهای علمی در حوزه توجه داریم و در بازنویسی آئین نامه‌های پژوهشی نیز این مسئله مدنظر قرار دارد؛ در این صورت آنچه از حوزه خواهران در جامعه علمی نمود می‌یابد قابل دفاع خواهد بود.

مدیرکل پژوهش‌های تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ضرورت استقلال پژوهشی طلاب از طریق تأمین منابع پژوهشی برای آنان، ادامه داد: از جمله این منابع کتابخانه های دیجیتال است که دسترسی هرچه بیشتر طلاب به آن را در دستور کار داریم.

اسکندری با بیان این که تلاش می‌کنیم تا پایان نامه‌ها و رساله‌های سطح ۳ و ۴ حوزه‌های علمیه خواهران به پایگاه‌های رسمی ملی و بین‌المللی وارد شوند، گفت: این پایان نامه‌ها و مقالات حدود ۸۳۰۰ مورد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha