شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام علی نوری

حوزه/ سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه ۶۰ انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران جمعه تهران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، ۱۰ دی‌ماه در مصلای امام‌خمینی (ره)، به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های مصلای به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اشاره به گرامیداشت حماسه یوم‌الله ۹ دی گفت: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت و در پیش از خطبه‌ها از صحبت‌ها و تحلیل‌های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.

حجت‌الاسلام نوری در ادامه گفت: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد: سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه ۶۰ انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران جمعه تهران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران، گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی با مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود.

گفتنی است، نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و "شبکه امامت"در پیام‌رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha