شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جبرائیلی

حوزه/ مسئول گروه جهادی پیروان ولایت علوی، تصریح کرد: شرایط امروز جامعه می طلبد که در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی از ظرفیت گروه های جهادی بیش از پیش استفاده شود.

حجت الاسلام حمید جبرائیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: حل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی نیازمند همراهی و همدلی همه مردم به خصوص گروه‌های جهادی است، چرا که این کار به تنهایی از عهده دولت و حاکمیت برنمی آید، هر چند که معتقدم مسئولان دولتی باید زیرساخت‌های لازم برای فعالیت گسترده و مؤثر گروه‌های مردمی و جهادگران بسیجی را فراهم نمایند.

مسئول گروه جهادی پیروان ولایت علوی، افزود: یکی از عرصه‌های مهم فعالیت گروه جهادی پیروان ولایت علوی از گروه‌های جهادی بسیج طلاب قم، ناظر به فعالیت‌های فرهنگی و نیز امور مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این فعالیت‌ها علاوه بر حاشیه شهر مقدس قم در مناطق محروم و کم برخوردار برخی شهرهای استان خوزستان نیز انجام می‌شود.

وی همچنین بیان داشت: به لطف الهی در فصل پاییز امسال موفق به بازسازی دو باب خانه افراد محروم در استان خوزستان شده‌ایم، ضمن آن که در همین مدت در ساخت یک زایشگاه در منطقه الهائیه خوزستان همکاری و مشارکت داشته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha