سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ایم ڈبلیو ایم پاکستان کے تحت اسلام آباد میں تکریم شہداء کانفرنس کا انعقاد:

حوزه/ توسط مجلس وحدت مسلمین پاکستان، به مناسبت دومین سالگرد شهدای مقاومت کنفرانسی به عنوان «تکریم شهدا» در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان، به مناسبت دومین سالگرد شهدای مقاومت و سردار شهید قاسم سلمیانی و شهید ابومهدی المهندس کنفرانسی به عنوان «تکریم شهدا» در اسلام آباد پاکستان برگزار شد که علما، فرزندان شهدا، بزرگان، بانوان و شخصیت‌های برجسته از اقشار مختلف مردم شرکت کردند.

سید ناصر شیرازی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این کنفرانس اظهار داشت: دشمنان اسلام از شهید سلیمانی وحشت دارند، امروز نیز در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فیلترهایی نصب شده است تا نام شهید بزرگوار پخش نشود. قاسم سلیمانی قدردان و محافظ اماکن مقدس اسلامی بود.

وی در ادامه افزود: اگر داعش در سوریه شکست نمی‌خورد، هدف بعدی آنها پاکستان بود. هر پاکستانی نسبت به تلاش‌های شجاعانه قاسم سلیمانی سپاسگزار است.

سید اسد نقوی دبیر امور سیاسی مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران این کنفرانس گفت: امروز یاد و خاطره این شهید بزرگوار که برای بقای انسانیت مبارزه می‌کرد گرامی داشته می‌شود. شهید قاسم سلیمانی امید مستضعفان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد اقبال بهشتی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز بیان کرد: تنها ملت‌هایی زنده می‌مانند که شهدا را به یاد داشته باشند. شهدایی که در مسیر کمال بودند و با اهدای خون جامعه بهتری را پرورش داد. شهید عارف حسینی، شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر، مانند شیشه عطری هستند که پس از شکستن عطر آن با سرعت بیشتری پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی نقوی روحانی برجسته پاکستانی نیز در این کنفرانس ضمن ادای احترام به شهدا اظهار داشت: شهدا در نزد خداوند متعال جایگاه بزرگی دارند. آنان زنده‌اند و از طرف خدا به آنها روزی می‌رسد. مقام شهادت اهلیت و شایستگی می‌طلبد. شهید با درک و احساس کامل جان خود را برای رسیدن به اهداف متعالی فدا می‌کند. هیچ چیز بهتر از این نیست که جان خود را فدای دین کنیم.

حجت‌الاسلام ظهیر نقوی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه اسلام آباد هم ضمن تشکر از شرکت کنندگان گفت: جدایی شهید قاسم سلیمانی زخمی است که هرگز التیام نمی‌یابد. مایه مباهات ما این است که به شهدایی متصل هستیم که حضورشان باعث ترس دشمنان اسلام بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha