چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه همدان با استاندار همدان

حوزه/ استاندار همدان با بیان اینکه مسئله توانمندسازی و کارآفرینی خانواده طلاب، اقدامی ابتکاری و ارزشمند است، گفت: برای به ثمر رسیدن توانمندسازی و کارآفرینی خانواده طلاب، استانداری همدان گام‌های لازم را برخواهد داشت و در کنار حوزه علمیه و طلاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان بعد از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام بسطامی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان و حجت الاسلام موسیوند مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان، با تاکید نقش حوزه‌های علمیه و طلاب در عرصه فرهنگ و تربیت، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و روحانیت، از عناصر مهم و اصلی مولّد فرهنگ در کشور ما بوده‌اند، و گفتار و کردار این قشر، همواره مقبول افراد جامعه بوده و هست.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های نیمه‌کاره مدارس علمیه سراسر استان، یادآور شد: تکمیل پروژه‌های ساختمانی مدارس و تأمین مسکن برای طلاب حوزه‌های علمیه در دستور کار قرار خواهد گرفت و تمام تلاش برای رفع این مشکل انجام خواهد شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مسئله توانمندسازی و کارآفرینی خانواده طلاب، اقدامی ابتکاری و ارزشمند است، گفت: برای به ثمر رسیدن توانمندسازی و کارآفرینی خانواده طلاب، استانداری همدان گام‌های لازم را برخواهد داشت و در کنار حوزه علمیه و طلاب خواهد بود.

حجج اسلام موسیوند و بسطامی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه علمیه استان و مرکز خدمات، خواستار حمایت و پشتیبانی از طلاب استان شدند.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha