یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدحسن اکبری

حوزه/ مسئول مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم تصریح کرد: التزام نسبت به جهاد تبیین، لازمه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن اکبری، چهارشنبه شب طی سخنانی در همایش جهاد تبیین از منظر رسانه‌ها که به همت مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به نقش بسیار مهم و خطیر اساتید و مدیران بسیجی در حوزه‌های علمیه در راستای عمل به جهاد تبیین و بصیرت افزایی در سطح جامعه اظهار داشت: به لطف الهی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه همگی دلداده به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند و تبعیت از خط امام (ره) و رهبری و به خصوص عمل به فرمایشات حضرت آقا را تکلیف و وظیفه خویش می‌دانند.

وی افزود: حقیقت آن است که عموم اساتید بسیجی حوزه، خود اهل جهاد تبیین هستند و بیان حقایق و مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان و پاسخگویی به شبهات را رسالت خویش برمی شمرند.

وی همچنین گفت: امروز در جنگ اندیشه و تفکر قرار داریم و لازمه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در این جنگ، اهتمام نسبت به جهاد تبیین است تا به یاری حق تعالی همچون گذشته، دشمن را در این عرصه بسیار مهم نیز ناکام بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha