جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صس

حوزه / سرپرست فرمانداری کاشان گفت: خبرنگاران علاوه بر اینکه آمران به معروف و نهی از منکر هستند، نقش مهمی در تشویق مسئولان برای انتخاب مسیرهای درست برای حل مشکلات جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمد شریف زارعی، عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک فرار سیدن عید نوروز، به نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران متعهد و دلسوز با شفافیت و نگاه تیز بینانه و مطالبه گری در جهت حل مشکلات مردم تلاش می کنند.

وی به نقش خبرنگاران در احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاران علاوه بر اینکه آمران به معروف و نهی از منکر هستند، نقش مهمی در تشویق مسئولان برای انتخاب مسیرهای درست برای حل مشکلات جامعه دارند.

شریف زارعی، به آمادگی فرمانداری کاشان در استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات خبرنگاران برای حل مشکلات مردم اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس درخواستی که مسئولان شهرستان از مرکز استان داشته اند در صورتی که رئیس جمهور سفر جداگانه ای به شهرستان کاشان نداشته باشد، وزاری صنعت، معدن، تجارت، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی به نمایندگی از رئیس جمهور با سفر به کاشان در جمع مردم و مسئولان حضور پیدا خواهند کرد .

وی درباره تغییرات مدیریتی شهرستان کاشان، گفت: فرمانداری کاشان تمام تلاش خود را برای اصلاح مدیریت شهری با استفاده از مدیران جهادی، متخصص، شایسته و توانمند به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha