سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ دیدار نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران

حوزه/ مدیرحوزه های علمیه گفت: باید به منظور بومی سازی خدمات فناوری های نوین نسبت به تجهیز زیرساخت و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تلاش شود، طی این سالها شاهد مجموعه تاخیراتی برای اجرای شبکه ملی اطلاعات بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان، امروز یازدهم فروردین در دیدار نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، خواستار راه اندازی شبکه ملی اطلاعات شد.

وی، تأکید کرد: با بومی سازی شبکه ملی اطلاعات می‌توانیم متناسب با نیازها، علایق و سلیقه ها امکانات و شرایط لازم را فراهم آورد تا عموم جامعه از آن بهره‌مند شوند.

آیت الله اعرافی اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران، از جمله دستگاهها و مراکزی است که مخاطب عام و عموم جامعه با آن سرو کار دارند و خدمت رسانی به مردم طبق آیات و روایت اجر معنوی فراوانی دارد، لذا قدر این فرصت خدمت را بدانید و در سالی که متبرک است به ایام مبارک شعبان، بهار قرآن و بهار طبیعت تلاش و مجاهدت بیشتری از سوی شما و همکارانتان در راستای خدمت به مردم صورت گیرد.

مدیرحوزه های علمیه افزود: امروز رسالت و فعالیت شرکت مخابرات با زندگی و قلمروهای مردمی عجین است و سرعت دهی به خدمات عام المنفعه می تواند از ویژگی های یک سازمان و نهاد در جامعه اسلامی باشد.

در ابتدای این نشست، سیداسدالله دهناد، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha