دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / حضور پرشور مردم ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی محکوم است و نشان داد که چه میزان دشمن از اسلام ترس دارد و در تلاش است تا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوی الهی گفت: تقوای الهینجات بخش انسان هاست و باید در این ماه بر رعایت آن بیشتر اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان غربی یک استان کشاورزی است، اظهار کرد: توجه شرکت های دانش بنیان به مسأله کشاورزی می تواند مشکلات این بخش را حل و فصل کند؛ مسئولان آذربایجان غربی نیز مشکلات کشاورزی استان را احصا و به دانشگاهیان منتقل کنند تا مشکلات بررسی و رفع گردد.

خطیب جمعه ارومیه با اشاره به لزوم شفاف سازی در مدیریت شهری، افزود: مسئولان در بخش جذب سرمایه گذار مدیریت ویژه داشته باشند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به حادثه تروریستی مشهد، بیان کرد: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی محکوم است و نشان داد که چه میزان دشمن از اسلام ترس دارد و در تلاش است تا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند. این عداوت دشمن تمام شدنی نیست و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: تکفیری ها دست پروده آمریکا هستند و با به شهادت رساندن افراد بی گناه ثابت کردند که عداوت دشمنان اسلام و مسلمین تمام شدنی نیست.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن، اضافه کرد: قرآن برکات زیادی برای فرد و جامعه و زندگی مومنان دارد و باید از این نعمت نهایت بهره را برد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، بیان کرد: تظاهر به روزه خواری امری ناپسند است و دستگاه‌های متولی باید برای برخورد با روزه خواری وارد میدان شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha