جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر |  تجمع اعتراضی طلاب ملایر

حوزه / استاد حوزه علمیه ملایر گفت: همان طور که امام سجاد(ع) فرمودند، باید خداوند را شاکر باشیم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده‌اند، چرا که این افراد نمی‌دانند با توهین به دین اسلام و قرآن، تنها باعث افزایش محبوبیت اسلام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمد احمدوند از اساتید حوزه علمیه ملایر، ظهر امروز در تجمع طلاب و روحانیون این شهرستان در مسجد جامع در پی اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن کریم، خورشید نورانی است که زمینه ساز هدایت بشر است و لذا کسانی که به این کتاب آسمانی، اهانت می‌کنند بر جهالت خود تاکید دارند.

وی افزود: این اقدامات توسط دشمنان جاهل نه تنها آسیبی به قرآن وارد نمی‌سازد، بلکه باعث می شود تا مردم بیشتری از سراسر دنیا جذب قرآن شوند.

استاد حوزه علمیه ملایر با اشاره به گرایش جوانان کشورهای غربی به سمت دین اسلام، یادآور شد: اینکه جوانان کشورهای غربی به قرآن و دین اسلام علاقمند شده‌اند، باعث عصبانیت سردمداران کشورهای غربی و متفکران آنها شده است و لذا از روی عصبانیت دیگر نمی‌دانند چه کار باید انجام دهند و دست به اینگونه رفتارهای ضد اخلاقی می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه در آینده، اسلام نه با شمشیر و جنگ بلکه با معرفت و فرهنگ سراسر دنیا و به خصوص غرب را فتح خواهد کرد، گفت: همان طور که امام سجاد(ع) فرمودند، باید خداوند را شاکر باشیم که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده‌اند، چرا که این افراد نمی‌دانند با توهین به دین اسلام و قرآن، تنها باعث افزایش محبوبیت اسلام می‌شوند.

طلاب سربازی حضرت حجت(عج) و دفاع از دین را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند

حجت‌الاسلام احمدوند تصریح کرد: طلاب سربازی حضرت حجت(عج) و دفاع از دین را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند و پس از توهینی که به قرآن کریم شد، امروز شاهد هستیم که طلاب ملایری همانند طلاب سایر مناطق کشور، غیرت دینیشان به جوش آمده و با حضور خود این اقدام موهن را محکوم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع طلاب در صحنه تاکیدی بر پویایی حوزه‌های علمیه و حساسیت روحانیت به مسائل دینی و اجتماعی است، مطرح کرد: مهم ترین هدف دشمن، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و مسلمانان است و لذا امروز ضروری است تا با حفظ وحدت و همدلی مسلمانان با قدرتی بیش از پیش در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha