یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دکتر شاهین صادقی نسب

حوزه/ استاد دانشگاه تهران با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های قرآنی با اثرات بلند مدت و مستمر، گفت: لازم است تا این‌گونه مشاوره‌ها در طول سال نیز در مراکز عمومی در اختیار مردم قرار گیرد چرا که می‌تواند در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی داشته باشد.

شاهین صادقی نسب استاد دانشگاه تهران در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بخش مشاوره‌های قرآن بنیان نمایشگاه، اظهار داشت: بحمدالله بعد از دو سال وقفه امسال نمایشگاه قرآن در حال برگزاری است که با استقبال خوبی نیز از سوی مردم روبرو شده است.

وی به ایجاد بخش مشاوره‌های قرآن بنیان، در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: اصولاً هر حرکتی که باعث تقویت انس با قرآن در جامعه شود، دارای اثرات زیادی است.

صادقی نسب ابراز داشت: نمایشگاه به عنوان رویدادی بزرگ، می‌تواند در مسیر تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه نقش اساسی ایفا کند.

وی به بخش مشاوره‌های قرآن بنیان اشاره کرد و گفت: مشاوره‌های مختلفی که در این بخش با عنوان ضیافت خاتم انجام می‌شود، مصداق همان عمل صالح است یعنی ما بر این موضوع تاکید داریم که عملی صالح است که اثرگذار و با دوام باشد.

استاد دانشگاه تهران با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های قرآنی با اثرات بلند مدت و مستمر، یادآور شد: لازم است تا این‌گونه مشاوره‌ها در طول سال نیز در مراکز عمومی در اختیار مردم قرار گیرد چرا که می‌تواند در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha