پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ونزوئلا تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم کرد
ونزوئلا تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم کرد

حوزه/ رئیس دستگاه دیپلماسی ونزوئلا از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، تجاوزات دولت تل‌آویو را در راستای محدودکردن حقوق مردم فلسطین، محکوم کرد.


به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فلیکس پلاسنسیا، وزیر امور خارجه ونزوئلا، امروز بار دیگر بر محکومیت تجاوزات اسرائیل علیه مردم فلسطین تأکید کرد و خواستار مداخله سازمان‌های بین‌المللی برای تضمین احترام به حاکمیت کشورها شد.
رئیس دستگاه دیپلماسی ونزوئلا از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر، تجاوزات دولت تل‌آویو را در راستای محدود کردن حقوق مردم فلسطین، محکوم کرد.

وی تأکید کرد: ما از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که به شیوه‌ای منصفانه برای پایان‌دادن به تبعیض و تضمین احترام به برابری حاکمیتی کشورها، مداخله کنند.
خواکین پرز آیستاران، نماینده ونزوئلا در سازمان ملل متحد نیز، بار دیگر بر حمایت کاراکاس از آرمان‌های مردم فلسطین تأکید کرد و تشدید خشونت‌های اخیر علیه مردم این کشور را محکوم کرد.
این دیپلمات ونزوئلایی اظهار داشت: این‌که اسرائیل از وضعیت کنونی بین‌المللی برای تسریع تجاوزات وحشیانه خود بر ضد فلسطین سوءاستفاده می‌کند و همچنین مواجهه دوگانه برخی دولت‌ها با درگیری‌های مختلف در جهان، به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست. وی یادآور شد که مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که از سیاست‌های جدایی‌طلبانه اسرائیل رنج می‌برند و باید عدالت در حق آن‌ها اجرا شود.
از سوی دیگر وزارت خارجه ونزوئلا در بیانیه‌ای، خشونت‌هایی را که از ۱۵ آوریل در مجاورت مسجدالاقصی علیه مردم فلسطینی رخ داده است، محکوم کرد. دولت ونزوئلا در این بیانیه بر تعهد تزلزل‌ناپذیر خود به آرمان فلسطین در راستای تعیین سرنوشت خود تأکید کرد و متعهد شد که به حاکمیت کامل، استقلال و برقراری صلح در فلسطین احترام بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha