یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ابوترابی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مرحوم سید علی ابوترابی به واقع تندیس خلوص و مقاومت بود و در برخی از دیدارهایی که با مردم و خانواده داشتند، بر لزوم همدلی و همراه با مردم تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به برگزاری همایش روحانیون آزاده سراسر کشور و گرامیداشت شهدای روحانی استان قزوین، اظهار داشت: مرحوم ابوترابی همیشه تلاش داشت که مشکلات مردم را برطرف نمایند که نمونه آن حضور در مجلس شورای اسلامی و تاکید ایشان بر خدمتگزاری مردم بود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: مرحوم ابوترابی با منش حکیمانه خود، با تمسک به ائمه معصومین(ع) و با معنویت و سعه صدر فوق العاده، مکر دشمنان و حیله دشمنان بعثی را بی‌تأثیر می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم ابوترابی انسانی بسیار متواضع بودند، گفت: ایشان دلاور مردی بود که بیش از ده سال رنج اسارت را به جان خرید و در سیاه‌ترین ایام تاریخ معاصر، هدایت نسلی را به عهده گرفت که با استقامت خونین خود، صفحات زرینی در تاریخ به ثبت رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد: مرحوم سید علی ابوترابی به واقع تندیس خلوص و مقاومت بود و در برخی از دیدارهایی که با مردم و خانواده داشتند، بر لزوم همدلی و همراه با مردم تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه امروز لازم است تا این شخصیت را به جامعه به درستی معرفی کنیم، بیان کرد: چه خوب است که هنرمندان و تهیه کنندگان سینما در رابطه با ابعاد شخصیتی این عالم بزرگ، اقدام به ساخت فیلم و یا سریالی کنند تا آحاد مردم به ویژه نسل جوان ایشان را بیشتر بشناسند.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین نیز در رابطه با جمع آوری آثار و دست نوشته‌های شهدای روحانی اظهار داشت: در سال‌های اخیر و با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و حوزه علمیه توانسته‌ایم برخی از آثار و دست نوشته‌های شهدای روحانیت را جمع آوری نماییم تا ان‌شاءالله در مراسم همایش روحانیون آزاده سراسر کشور که در روز ۲۶ اردیبهشت سال جاری در مجموعه دایرة المعارف دفاع مقدس استان قزوین، رونمایی شود.

مرحوم ابوترابی تندیس خلوص و مقاومت بود

مرحوم ابوترابی تندیس خلوص و مقاومت بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha