پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاجي اباد

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: امروز نیاز داریم تا مدیران روحیه تقوا و سعه صدر را در خود پرورش دهند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام ابراهیم شریفی، امام جمعه حاجی‌آباد، روز دوشنبه در نشست شورای سلامت این شهرستان ضمن تسلیت درگذشت استاد فاطمی‌نیا، اظهار کرد: امروز نیاز داریم تا مدیران روحیه تقوا و سعه صدر را در خود پرورش دهند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین مختص به همه اقشار جامعه است، گفت: کادر درمانی شهرستان، در دو سال اخیر که با همه‌گیری بیماری کرونا روبرو بودیم زحمات فراوانی متحمل و برای سلامت جامعه از جان خود گذشتند، که این قابل تقدیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: با شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت‌ها لازم است که تدابیر بهداشتی در این خصوص اندیشیده و با نظارت مستمر سلامت عمومی شهروندان را حفظ کرد.

وی با اشاره به پیری جمعیت در کشور و بخصوص شهرستان حاجی آباد که با آمار کاهشی فرزندآوری روبرو است، خاطر نشان کرد: این یک بحران است و باید برای فعال کردن مراکز مشاوره چاره‌ای به صورت جدی اندیشیده شود.

حجت الاسلام شریفی یادآور شد: احداث درمانگاه تامین اجتماعی و کلینیک تخصصی، راه‌اندازی داروخانه شبانه روزی، توسعه کارخانه الکل‌سازی، ایجاد رشته‌های تحصیلی مشاوره در دانشگاه‌های شهرستان از نیازهای ضروری است که نیازمند اقدامات لازم در این حوزه هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha