جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یارانه

در پی دستور رئیس جمهور درباره بررسی وضعیت هموطنانی که تاکنون یارانه نمی گرفتند و اکنون متقاضی دریافت هستند، شورای اطلاع رسانی دولت اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در اطلاعیه شورای اطلاع رسانی دولت آمده است: آن دسته از هموطنانی که تاکنون اصلا یارانه دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند می‌توانند برای ثبت نام به منظور بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به «درگاه ملی خدمات دولت» به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

دهک‌بندی خانوارها چگونه انجام شد؟ / راه های اعلام اعتراض

در این اطلاعیه از عموم جاماندگان یارانه ای که خواستار بررسی وضعیت خانوار خود هستند دعوت می‌شود که ابتدا به سایت my.gov.ir مراجعه و بر اساس کد ملی و استعلام دهک کاربر وضعیت دریافت یارانه خود را استعلام نمایند.

در اطلاعیه دولت آمده است که چنانچه هموطنان عزیز خواهان بررسی مجدد دهک اعلام شده و قطع یارانه خود هستند به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه نمایند و در صورت پذیرش بازبینی مجدد، یارانه دهک خانوارهای جدید از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه درخواست می شود که به منظور جلوگیری از اختلال در بررسی وضعیت خانوارها، متقاضیان بر اساس رقم آخر کد ملی خود (زوج و فرد) در روزهای تعیین شده مراجعه کنند.

براین اساس کسانی که رقم آخر کد ملی آن ها زوج است در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) و افرادی که رقم آخر کد ملی آنها فرد است در روزهای فرد (یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه) برای استعلام وضعیت خانوار خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    از زمانی که برای یارانه نقدی ثبت نام شدمن حدود ۸سال نتوانستم یارانه بگیرم ولی بعداز آن گرفتم تا به الان طبق دستور ریئس جمهوری میتوانم یارانه سال‌های قبل را که بهم ندادن را دریافت کنم .ممنون
  • ادواری IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    از زمان ثبت نام یارانه در شهرداری کار می‌کردم بانک شهر درآن موقع اعتباری بود که ثبت نام کردم ولی بهم ندادن به مدت حدود ۷یا۸ ولیاز آن به بعدگرفتم آیا میتوانم یارانه عقب افتاده را طبق فرمایشات رئیس جمهوری دریافت کنم
  • طاهره IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    ما دو نفر هستیم من وشوهر سالمندم که هیچ در آمدی نداره وخانه نشین شده اون وقت یارانه ما باید نفری ۲۰۰ تومان باشد اعتراض هم زدیم اما هنوز پاسخی نیومده همه رو ۳۰۰ یا ۴۰۰ در نظر گرفتین اما برا ما ۲۰۰