پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مباهاةالنبی

حوزه/ معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز به کار پویش بین‌المللی «مباهاةالنبی» به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید محمود صانعی در گفت و گویی از آغاز فعالیت پویش بین‌المللی «مباهاةالنبی» خبر داد و اظهار داشت: این پویش به همت معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در حال اجراست.

وی افزود: تعداد جمعیت هر جامعه ای بویژه نسل جوان آن می تواند به عنوان یکی از معیارهای اقتدار و بالندگی آن جامعه محسوب گردد؛ در آموزه های اسلامی توصیه و تاکیدات فراوانی در خصوص افزایش جمعیت وجود دارد.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران هدف از برگزاری این پویش را تبیین و فرهنگ‌سازی ضرورت ازدیاد و جوانی جمعیت و آگاهی بخشی در خصوص پیامدهای زیان‌بار و خسارت‌زای کنترل جمعیت عنوان کرد و ادامه داد: پویش بین‌المللی «مباهاةالنبی» به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی برگزار می شود.

وی عناوینی همچون «در آرزوی فرزند»، «فرزند تنهای من»، «خانواده دوستدار فرزند»، «پدر و مادر و حس خوب زندگی»، «زندگی سالمندی من»، «می خواهم زنده بمانم» و «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را از موضوعات این پویش برشمرد.

حجت الاسلام صانعی خاطرنشان کرد: از کلیه افرادی که نسبت به این مهم احساس تکلیف می کنند، دعوت به عمل می آید آثار خود را در قالب‌های کلیپ و نماهنگ، پادکست، عکس نوشته، متن ادبی و ... حداکثر تا ۱۵خردادماه ۱۴۰۱ با هشتگ #مباهاة_النبی پس از انتشار در فضای مجازی، به کاربری farhangi_pooyesh در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

شایان ذکر است، پس از دریافت و ارزیابی آثار، به صاحبان آثار برگزیده هدایای ارزشمندی تقدیم خواهد شد.

پویش بین‌المللی «مباهاة النبی» آغاز به کار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha