شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمه اسفندیاری

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران از اجرای طرح «موفقیت در گرو تجربه نگاری و برنامه ریزی» ویژه طلاب پایه اول مدارس علمیه خواهران استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فاطمه اسفندیاری با اشاره به طرح «موفقیت در گرو تجربه نگاری و برنامه ریزی» ویژه طلاب پایه اول مدارس علمیه خواهران استان تهران اظهار داشت: این طرح با هدف شناخت توانمندی ها و استعدادهای طلاب و چگونگی برنامه ریزی مدارس علمیه در راستای تحقق استعدادها، برای نخستین بار در استان تهران برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران تصریح کرد: ما به عنوان مسئولین مدارس علمیه، برای تربیت طلاب جوان و برای رسیدن آنها به اهداف عالیه، موظفیم تمام همت و تلاش خود را بکار گیریم. علاقه ها و برنامه ریزی های طلاب جوان در کنار تجربیات ارزشمند اساتید و فارغ التحصیلان موفق حوزه های علمیه خواهران، می تواند طلاب جوان را در مسیر طلبگی هدایت نموده و عرصه های موفقیت را برای آنها واکاوی نماید.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: همت و تلاش طلاب عزیز پایه اول نیز برای رسیدن به مقصود، بسیار مهم و حائز اهمیت است. تلاش برای رسیدن به چشم انداز ها و اهداف بلند، در کنار همراهی، پیگیری و برنامه ریزی مدیران و مسئولین محترم حوزه های علمیه خواهران، می تواند طلاب را در رسیدن به اهداف، یاری نماید.

وی ابراز داشت: با توجه به گستردگی استان تهران، به جهت سهولت در برنامه ریزی ها و اجرای برنامه ها متناسب با اقتضائات مناطق مختلف استان، مدارس علمیه خواهران در استان تهران به هشت محور تقسیم شده اند و این طرح پس از شناخت و بررسی چشم اندازها و اهداف طلاب در مسیر طلبگی، به صورت محوری و با مشارکت مدارس علمیه همجوار، برنامه ریزی و اجرا می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: اجرای یک کار تشکیلاتی و تعامل و مشارکت مدارس علمیه، همراه با بهره مندی از تجربیات و توانمندی های یکدیگر، از برکات اجرای این طرح است.

اسفندیاری اظهار داشت: طرح «موفقیت در گرو تجربه نگاری و برنامه ریزی» تاکنون در محور ششم و سوم اجرا شده است و مدارس علمیه خواهران استان تهران تا پایان سال تحصیلی جاری فرصت دارند این طرح را اجرا نمایند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha