شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه فعالیت‌های سیاسی و احزاب، نیازمند به روزرسانی و پویایی است، گفت: امروز نیاز داریم تا با توجه به نیاز آینده کشور، به تربیت نیروهایی که باید این مسیر را ادامه دهند، بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی استان همدان، با اشاره به اینکه نقطه تمایز این حزب وجود نگاه فقاهتی از ابتدا بوده است، اظهار داشت: وجود این نگاه باعث شده است که این حزب از مرجعیت و روحانیت جدا نشده و حرکت‌های سیاسی خود را در چارچوب فقهی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های سیاسی و احزاب، نیازمند به روزرسانی و پویایی است، گفت: امروز نیاز داریم تا با توجه به نیاز آینده کشور، به تربیت نیروهایی که باید این مسیر را ادامه دهند، بپردازیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه فعالیت احزاب نباید تنها منحصر به ایام انتخابات شود، مطرح کرد: لازم است تا امروز برای سال‌های آینده برنامه ریزی کنیم و با توجه به مسائل آینده پژوهی، به تربیت نیرو مشغول شویم.

وی با گلایه از اینکه امروز مبتلا به فعالیت سیاسی روزمره شده‌ایم، یادآور شد: از دیگر ضرورت‌هایی که باید بین احزاب سیاسی به صورت ویژه مد نظر باشد، توجه به بحث وحدت و همدلی است.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: اختلاف سلایق در کار اجرایی امری عادی است، اما حداقل کار این است که احزاب انقلابی در کنار هم، با خرد جمعی فعالیت‌هایشان ساماندهی کنند و از فضای تخریبی دور شوند.

وی یادآور شد: نگاه بنده بر این اساس است که همه احزاب سیاسی که زیر نظر قوانین جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند، همه دلسوز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه برای ورود به فضای سیاسی نیازمند آشنایی با مسائل دینی هستیم، خاطر نشان کرد: در این مسیر با وجود تمام اختلاف سلایق، لازم است که همدیگر را تحمل کنیم و برای همه حق فعالیت سیاسی قائل شویم.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، خانه همه احزاب سیاسی است

وی با بیان اینکه در برابر هجمه‌های فرهنگی، نیازمند انسجام در بین نیروهای انقلابی هستیم، اظهار داشت: هر چه مشکلات اقتصادی بیشتر شود، آسیب‌های فرهنگی نیز افزایش پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به اینکه امروز بسیاری از مردم با مشکل مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: بارها در نماز جمعه نیز به این موضوع اشاره کرده‌ام که برای رفع مشکل مسکن یک مسئول باید جوابگو باشد و به عنوان متولی به دنبال حل این مشکل که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند، باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، خانه احزاب سیاسی است که طبق قوانین جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند، یادآور شد: همه احزاب باید به دفتر نمایندگی رفت و آمد داشته باشند و این مکان مختص به حزب خاصی نیست.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha