شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل

 حوزه / در مراسمی از فعالان دهه امامت و ولایت و عرصه عفاف و حجاب با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان دهه امامت و ولایت و عرصه عفاف و حجاب که از سوی موسسه آموزش عالی کوثر و مدرسه علمیه کوثر و بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار شد، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل اخیر در استان فارس، اظهار داشت: وظیفه امروز ما تبیین مفاهیم و ارزش‌های اسلامی به بهترین نحو ممکن برای آحاد مردم، به ویژه جوانان است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: توجه به مفاهیم و آیات قرآن در طول سال و مجالس عزای سیدالشهدا(ع) که مردم بیشتر در آن حضور دارند، باید مورد توجه مبلغین قرار گیرد.

وی عنوان کرد: تبیین معرفت حسینی و تقویت محبت حسینی، وظیفه روحانیون، مبلغین و مبلغات در ماه محرم است، رسالتی که رهبر معظم انقلاب از روحانیون خواسته‌اند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین با بیان اینکه معرفی حضرت سیدالشهدا(ع) به عنوان الگویی قرآنی برای همه مسلمین جهان ضروری است، گفت: با تبیین واقعه عاشورا، مردم فراموش نمی‌کنند که باید در برابر ظالم و ستمگر مقاومت کنند و اگر در این میان، نیاز به جانفشانی بود از آن دریغ نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: در راه امام حسین(ع) باید از جان و مال گذشت، جان و مالی که در راه سید الشهدا(ع) نباشد ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: در فرهنگ عاشورا توجه به عهد و پیمان، وفاداری و میثاق‌هایی که انسان‌ها با پروردگار عالم بسته‌اند، موج می‌زند.

در پایان این مراسم از فعالان دهه امامت و ولایت وعرصه عفاف و حجاب استان قزوین تجلیل شد.

از فعالان عرصه عفاف و حجاب تقدیر شد

از فعالان عرصه عفاف و حجاب تقدیر شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha