یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: به اندازه کافی هجمه علیه عفت و پاکدامنی زن ایرانی و مسلمان توسط دشمنان در حال انجام است لذا کمال بی‌انصافی است که برخی در داخل همان راهی را می روند که دشمنان در حال طی کردن آن هستند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان اظهار داشت: در این روزها بسیاری از رسانه های دشمن چه در فضای مجازی و چه در شبکه های ماهواره ای حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار داده اند.

وی ادامه داد: چندی پیش برخی رسانه های معاند اقدام به تحریف سخنان و احکام برخی از علمای فقید دین درباره ضرورت و حرمت حجاب کرده بودند، این رسانه ها عملا سخنان بزرگان در این باره را وارونه نشان داده بودند و این وقاحت تا جایی بود که کلام این عالمان دینی که امروز در میان ما نیستند، توسط عوامل دشمن کاملا تحریف شده بود و البته تحریف با ظرافت و شیطنت خاصی انجام گرفته بود.

استاد حوزه اظهار کرد: برخی می پرسند علت این همه توجه و تذکر اسلام در مقوله حجاب چیست؟ در جواب باید گفت حجاب جزئی از دینداری در شریعت مقدس اسلام است و اگر نگاهمان به این مقوله سطحی باشد دشمن به راحتی از آن گذر می کند و به تحریف دیگر ارکان و پایه های دینی می رسد.

وی افزود: کسی منکر مشکلات اقتصادی نیست و بی شک تلاش دولت برای رفع معضلات معیشتی در حال انجام است، با این حال گره زدن حجاب و مشکلات اقتصادی و بیان اینکه دولت تلاش دارد که با پررنگ کردن مقوله حجاب مشکلات اقتصادی را به حاشیه ببرد، جفای بزرگ هم در حق دین است و هم در حق نظام و مسئولان.

استاد حوزه علمیه کردستان در پایان گفت: به اندازه کافی هجمه علیه عفت و پاکدامنی زن ایرانی و مسلمان توسط دشمنان در حال انجام است لذا کمال بی انصافی است که برخی در داخل همان راهی را می روند که دشمنان در حال طی کردن آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha