شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان شمالی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه لرستان اعلام کرد: با رایزنی های صورت گرفته با حوزه علمیه قم امسال درس فقه و اصول حضرات آیات جوادی آملی، مکارم شیرازی و سبحانی به صورت مجازی ویژه کادر حوزه علمیه لرستان و همچنین طلابی که پایه ۱۰ را به اتمام رسانده اند، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه امسال کلاس ها در تمام سطوح به صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: تقویم آموزشی به تمام مدارس علمیه لرستان ابلاغ شده است و کادر و اساتید مدارس موظف هستند طبق براساس آن برنامه های تهذیبی،آموزشی و پژوهشی را اجرا کنند.

وی همچنین از برگزاری دروس خارج مجازی فقه و اصول حوزه علمیه استان لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته با حوزه علمیه قم امسال درس فقه و اصول حضرات آیات جوادی آملی، مکارم شیرازی و سبحانی به صورت مجازی ویژه کادر حوزه علمیه لرستان و همچنین طلابی که پایه ۱۰ را به اتمام رسانده اند، برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان گفت: هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه این استان مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: طلاب باید تحصیل در حوزه را جزء اولویت برنامه های روزانه خود قرار دهند و تلاش کنند تا با حضور منظم در کلاس های درس و همچنین انجام مباحثات مستمر برای کسب دانش تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha