جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران گفت: همزمان با برگزاری همایش علامه ذوالفنون، کتاب در ثنای آفتاب حُسن نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، محمد آزاد بخت رئیس بنیاد نخبگان مازندران، روز گذشته در مراسم دومین پیش نشست همایش ملی علامه حسن زاده آملی(ره)، اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان برنامه‌های مختلفی برای تکریم جامعه نخبگانی دارد که به شکل‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف ما قبل از رحلت علامه، تکریم قلم و آثار علامه بود که مورد تأیید و توجه قرار گرفت، بعد از رحلت ایشان بر آن شدیم تا همزمان با همایش، برنامه تکریم را نیز به جا بیاوریم.

آزاد بخت تاکید کرد: آثار علامه به اساتید مربوط به همان رشته، در سراسر کشور سپرده شد که در شش صفحه تکریم بنویسند، یعنی الگویی را شکل دهند که معرفی کننده کتاب باشد، نه خلاصه‌ای از محتوای آن کتاب.

وی خاطر نشان کرد: با این کار، کتاب معرفی شده و ضرورت و محتوای آن و مقایسه با کتاب‌های مشابه موجود که در آن زمینه منتشر شده به زبان کسی که معرفی کننده آثار علامه است، با بیانی ساده، روان و گویا که مخاطب بیشتری می‌تواند از آن استفاده نماید، چرا که زبان علامه را افراد خاصی می‌توانند استفاده کنند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران با بیان اینکه هدف ما از این کار، افزایش جمعیت مخاطب بود که هم پیام علامه و هم مکتب فکری علامه را درصد بیشتری از جامعه مورد استفاده قرار دهند، گفت: تا کنون تکریم ۷ کتاب از ایشان به پایان رسیده و در نظر داریم که همزمان با برگزاری همایش علامه ذوالفنون، کتاب "در ثنای آفتاب حُسن" را نیز رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha