جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ نشست سیاسی _بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و حوادث اخیر در مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان محلات با حضور طلاب بسیجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست سیاسی _بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و حوادث اخیر با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محلات در مدرسه علمیه فاطمیه(س) این شهرستان با حضور طلاب بسیجی برگزار شد.

مؤذنی در این جلسه اظهار داشت: همانطور که در جامعه اسلامی توجه زیادی به مسائل فقهی شده، باید مسائل اخلاقی نیز در راس امور و مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به مسائل روز اشاره کرد و گفت: زمینه سازی حجاب باید برای زن و مرد یکسان باشد چرا که در آیه حجاب به مردان قبل از بانوان تذکر داده شده تا چشم‌های خود را بپوشانند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محلات افزود: زمینه سازی حجاب در هر فردی ابتدا در خانواده توسط مادر، بعد مدرسه و بعد از آن در جامعه شکل می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی به هر نحوی به دنبال بدبینی و تفرقه بین اقشار مختلف مردم و تجزیه کشور هستند و وظیفه ما به خصوص طلاب و روحانیون این است که با فعالیت بیشتر در جامعه و فضای مجازی، نقشه‌های دشمن را خنثی و از بروز چنین ناامنی‌هایی جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha