سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
البرز

جمعی از هنرمندان، نویسندگان، شاعران و اهالی رسانه استان البرز با انتشار و امضای بیانیه ای به حوادث اخیر کشور واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، جمعی از هنرمندان، نویسندگان، شاعران و اهالی رسانه استان البرز با انتشار و امضاء بیانیه ای به حوادث اخیر کشور واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

یَاأَیُّهَاالَّذِینَ آمَنُوا إِنْتَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

به نام خدا

مردم پرمهرایران

حال که گرگ‌های گرسنه طمع دریدن وطن را دارند؛ پاسخ ما هنرمندان این ابیات به یادماندنی در حافظه تاریخی ایرانیان است:

ای ایران ای مرز پرگهر

ای خاک تو سرچشمه هنر

دور از تو اندیشه بدان

پاینده مانی و جاودان

ای دشمن ارتو سنگ خاره ای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهرتو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو،کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

شرف ایرانی، همواره به استقلال وآزادگی او از دشمنان این مرز و بوم متکی بوده است و هنرمند با شرف هم هنرمندی است که پای استقلال وآزادی میهنش بایستد و چشمه هنرش را برای این مرز و بوم جاری کند.

برای ایران هستیم؛

برای ایران می‌مانیم.

پر واضح است که کشور عزیزمان ایران این روزها با فتنه‌ای مواجه است که باهدف تجزیه ‌و پاره ‌پاره کردن سرزمین مقدس‌مان ایران در حال پیگیری است. در روزهای اخیر تمامی گرگ ‌صفتان و مزدوران استکبار جهانی و نفاق با همۀ ابزارهای خود به میدان آمده‌اند و هر آنچه در چنته داشتند را وارد میدان کرده‌اند. از بسیج گروهک‌های ضد ایرانی و تروریستی در مرزهای کشور گرفته تا بقایای رژیم منحوس پهلوی و آلبانی‌نشین‌های جنایتکاری که هزاران ایرانی را قتل عام کرده‌اند، همه ‌و همه دست ‌به ‌دست هم داده‌اند تا ضربۀ محکمی به پیکرۀ ملت غیور ایران وارد کنند. دشمن میهن اسلامی ما درگذشت یکی از دختران هموطن را بهانه کرد تا انتقام خود را از ملت با ایمان و صبور ایران بگیرد و جسارت و هتاکی را به اوج خود رساند تاجایی که کار به قرآن ‌سوزی وآتش زدن پرچم عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام رسید.

فعال شدن گروه‌های تجزیه‌طلب به امید تکه ‌تکه کردن ایران عزیز خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد و به کوری دشمنان،ایران قوی شکوهمندتر از همیشه به مسیر خود ادامه خواهد داد. آنچه در این روزها بر جامعۀ فرهنگی ایران و فعالان آن لازم است، تبیین و تشریح وضعیتی است که دشمن درصدد واژگون‌ نمایی آنهاست. آنچه این ضرورت را دو چندان می‌کند، دمیدن درآتش رو به خاموشی است که توسط تعدادی ازحامیان خشونت و اغتشاش (چه از نوع فرهنگی و چه رسانه‌ای) انجام می‌شود، اینان برآنند تا به فتنه‌ای که با حضور مردم خنثی شد و باعنایت الهی صحنه‌گردانان خارج ‌نشین و داخل‌نشین آن را رسوا کرد، جان دوباره‌ای دهند اما حاشا و کلا که مردم غیور ایران اجازه دهند بار دیگر در کشور قرآن و اهل بیت(ع) به ساحت ثقلین اهانت شود و فتنه‌گران به اهداف شوم خود برسند.

ما جمعی از ناشران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، اهالی فرهنگ و رسانه ضمن محکومیت اهانت به مقدسات مردم کشور عزیزمان ایران و آشوب‎طلبی به بهانه‌های واهی، وفاداری خود را به آرمان‌های اسلامی و انسانی نظام اسلامی ایران،امام راحل و شهدای گرانقدر و تبعیت از رهبر مقتدر و مظلوم انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم و خواستار مقابله با تجزیه‌طلبان، عوامل نفاق، آشوبگران و حامیان اصلی آن هستیم که اینان جز با ویرانی ایران عزیز آرام نخواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha