شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و سه شهید طلبه اغتشاشات اخیر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند

حوزه / امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی، طلاب میدان‌دار صحنه‌های مختلف بوده‌اند و وظیفه روشنگری را برعهده داشتند، گفت: وظیفه طلاب و روحانیون، استمرار راه شهدای فتنه اخیر و حرکت در مسیر تقویت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سه شهید طلبه اغتشاشات اخیر روز گذشته در مدرسه علمیه نهاوند با سخنرانی حجت الاسلام مغیثی امام‌ جمعه نهاوند برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت شهدای وقایع اخیر، اظهار داشت: در این فتنه اخیر، متأسفانه شاهد بودیم که تعدادی از جوانان و پرسنل نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و حتی طلاب ناجوانمردانه به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه خون پاک این شهدا، دشمن و جریان نفاق را رسوا کرد، گفت: امروز برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان امنیت کشور، خواسته عموم مردم از دستگاه قضا است و لازم است تا هر چه سریع‌تر متولیان این خواسته مردم را تحقق ببخشند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی، طلاب میدان‌دار صحنه‌های مختلف بوده‌اند و وظیفه روشنگری را برعهده داشتند، یادآور شد: وظیفه طلاب و روحانیون استمرار راه این شهدای عزیز و حرکت در مسیر تقویت اسلام است.

وی توجه به جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را یک وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: نسل جوان باید با دستاوردها و البته ظرفیت‌های انقلاب اسلامی آشنا شود و نباید اجازه دهیم که دشمن موفقیت‌های ما را تحریف و مشکلات و ضعف‌هایی که متأسفانه گاها با آن روبرو هستیم را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha