دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ مردم با حضور کم نظیر و پر قدرت خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، پیام ایستادگی و مقاومت بیش از پیش خود را به جهانیان منتقل نموده و بار دیگر با امامین انقلاب تجدید عهد نمودند و به نوعی با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران مورد حمایت شیطان بزرگ، انزجار خود را از گرگ‌های کفتار صفت ضد انقلاب که جز به تجزیه و چندپاره نمودن ایران سربلند فکر نمی کنند، ابراز نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تقدیر آیت الله سعیدی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبان امسال متفاوت از سال های قبل رقم خورد و حماسه حضور پر شور و معنی دار مردم انقلابی و بصیر در این راهپیمایی عظیم، پاسخی کوبنده به خیال خام تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی داد و همچون تجربه چندین و چند سال گذشته آنان را متوجه اشتباهات محاسباتی خود نمود.
مردم با این حضور کم نظیر و پر قدرت، پیام ایستادگی و مقاومت بیش از پیش خود را به جهانیان منتقل نموده و بار دیگر با امامین انقلاب تجدید عهد نمودند و به نوعی با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران مورد حمایت شیطان بزرگ، انزجار خود را از گرگ‌های کفتار صفت ضد انقلاب که جز به تجزیه و چندپاره نمودن ایران سربلند فکر نمی کنند، ابراز نمودند تا اتمام حجتی باشد برای هرکسی که به بهانه فریب خوردگی و هیجان و… آب به آسیاب دشمنان امنیت ملی جامعه می ریزند. مطالبه بر حق مردم، برخورد جدی و بازدارنده با آشوبگران و دعوتگران فتنه انگیز و انتقام سخت از عاملان و آمران اصلی این جنایات است.
بی تردید این حضور دشمن شکن و این حمایت مؤثر مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظایف مسئولین و مدیران خدوم این مرز و بوم را بیش از پیش سنگین می نماید تا با همتی متفاوت از گذشته کمر به رفع مشکلات مردم ببندند و در مسیر خوب و تحول آفرینی که آغاز نموده اند ثابت قدم و پرتلاش باقی بمانند.
این جانب ضمن تشکر صمیمانه از مردم همیشه در صحنه و غیور متدین، که در مسیر تحقق آرمان شهدا که دفاع از جبهه حق و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت باشد، بیش از تمام تاریخ، ولایت مدار و طاغوت ستیز هستند، از جوار بزرگ بانوی بصیرت و ولایت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دعاگویشان بوده و خواهم بود.

امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم
سید محمد سعیدی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha