شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سومین نشست مدیر جوان

حوزه/ مدیر شبکه نسیم گفت: نقش نخبگان در شرایط کنونیِ کشور، بسیار حائز اهمیت است؛ بگونه‌ای که آنان هم می‌توانند ما را از این شرایط نجات دهند و هم در عین حال ما را بیشتر گرفتار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سومین نشست تخصصی "مدیر جوان - امید انقلاب" که به همّت دفتر امور نخبگان حوزه و در قالب طرح جامع شهید بیاضی‌زاده (شاخه استعدادهای مدیریتی) در سالن امام خمینی (ره) مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام - قم برگزار شد.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در این نشست، با اشاره به پیچیدگی‌هایِ زیادِ جنگ شناختی که با آن درگیر هستیم، نقش آفرینیِ فعّال مدیران را در جنگ شناختی لازم دانست و گفت: این نوع جنگ، روی ادراک افراد تاثیر مستقیم می‌گذارد و موضع‌گیری‌های افراد مختلف در اتفاقات اخیر هم، حاصل همین جنگ شناختی است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شناختِ این نوع جنگ، از واکنش‌های منفیِ برخی چهره‌ها و سلبریتی‌هایِ واداده‌ غرب‌گرا، به شدّت انتقاد کرد و گفت: یکی از نمونه‌های جنگ ادراکی این است که این افراد، دوست ندارند کشور به موفقیت برسد و یا برای تیم ملی فوتبال یا تیم‌های دیگر آرزوی شکست می‌کنند.

مدیر شبکه نسیم به تبیین قدرت تأثیرگذاریِ نخبگان در شرایط کنونیِ کشور پرداخت و گفت: امروز وظیفه‌ی نخبه، برطرف کردن دو قطبی‌های موجود در کشور است.

وی ادامه داد: نقش نخبگان در شرایط کنونی کشور، بسیار حائز اهمیت است؛ بگونه‌ای که آنان هم می‌توانند ما را از این شرایط نجات دهند و هم در عین حال بدتر ما را گرفتار کنند.

خوشرو در پایان افزود: امروز در جنگ رسانه‌ای که دشمنان ما راه‌ انداخته‌اند، باید تلاش کنیم تا ضمن ارتباط با جمعیت خاکستری در کشور، آنان را از اهداف شوم دشمن آگاه کنیم و در جهت پیشبرد اهداف مقدّس جمهوری اسلامی ایران، این قشر را همراه سازیم.

گفتنی است: سلسله نشست‌های تخصصی مدیر جوان امید انقلاب به همّت شاخه‌ی استعدادهای مدیریتی طرح جامع شهید بیاضی‌زاده، هر دو هفته یکبار با حضور استعدادهای حوزوی و با سخنرانی چهره های مطرح و شاخص حوزوی و نظام اسلامی برگزار می‌شود.

خبرنگار: رضا ابدالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha