پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: علما و ماموستایان استان کردستان همیشه همراه و همگام نظام و دولت برای ایجاد آرامش و صلح در جامعه بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: باید حقایق تاریخ این انقلاب برای جوانان به خوبی بیان و تبیین شود، زیرا اگر این کار را انجام ندهیم دشمنان فکر و ذهن جوان ما را با رسانه‌های خود تسخیر می‌کنند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر این که مسئولان مشکلات و مطالبات نسل جوان را به خوبی رصد کنند، گفت: نباید با کم کاری زمینه سوءاستفاده دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را فراهم آوریم؛ امروز می‌بینیم به صورت تمام عیار یک جنگ ترکیبی علیه را ما آغاز کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: موضوع دیگر استفاده از نخبگان بومی در پست‌ها و مسئولیت‌های استان است، لذا امیدواریم که دولت نگاه ویژه به این مهم داشته باشد.

ماموستا رستمی گفت: علما و ماموستایان استان کردستان همیشه همراه و همگام نظام و دولت برای ایجاد آرامش و صلح در جامعه بوده و هستند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: هفته مکتبی با محوریت همدلی و انسجام بنیان گذاشته شده است و به معنای همکاری برای آبادانی کشور می‌باشد.

امام جمعه سنندج گفت: طبق دستورات قرآن و دین مبین اسلام، بزرگی و اقتدار مسلمین در گرو وحدت و انسجام و برادری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha