جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2022-12-16_04-48-43.jpg

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان خلخال از برگزاری کارگاه پژوهشی مقاله‌نویسی ویژه طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.

خانم رقیه یوسفی معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(س) خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: مقاله‌نویسی برای کسانی که وارد عرصه تدوین نشده‌ و به شکل کاربردی و عملیاتی کار نکرده‌اند، به‌طور معمول کاری سخت و دشواری به نظر می‌رسد و به همین دلیل بسیاری از افراد اگر ضرورت اقتضا نکند، به سمت تولید مقاله نمی‌روند.

وی گفت: مقاله‌نویسی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین مصادیق پژوهش علمی و عملی است که پژوهشگر با ورود در این عرصه حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند به تولید علم در حیطه‌های مختلف کمک کند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(س) خلخال تصریح کرد: کارگاه دو روزه «مقاله‌نویسی» به منظور پاسخگویی به نیاز طلاب در زمینه کسب مهارت مقاله‌نویسی با حضور حجت‌الاسلام‌ محمدصادق فاضل استاد روش تحقیق حوزه‌های علمیه برگزار شد.

یوسفی افزود: مباحثی از قبیل کلیات مقاله‌نویسی، ساختار مقاله‌های علمی و پایانی، طریقه پیشینه‌یابی و پیشینه‌نویسی در مقاله‌های پایانی، شیوه‌های استناد دهی، ارسال مقاله به همایش‌ها، معرفی سایت‌های معتبر و غیره از سرفصل‌های آموزشی این کارگاه بود.

کارگاه پژوهشی مقاله‌نویسی در مدرسه علمیه الزهراء(س) خلخال برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha