جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
پایان نامه

حوزه/ سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران از موافقت با تمدید سنوات مجاز تحصیلی و ارفاق مهلت دفاع از پایان نامه یا رساله علمی تعدادی از طلاب سطوح ۳ و ۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم میرعلی ملک، سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران در گفت و گویی اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته، با تمدید سنوات مجاز تحصیلی و ارفاق مهلت دفاع بیش از ۱۵۰ نفر از طلاب دارای مشکلات خاص در سطوح ۳ و ۴ به منظور اتمام پایان نامه یا رساله علمی موافقت شد.

وی افزود: با موافقت صورت گرفته، طلاب واجد شرایط تا پایان دی ماه سال جاری(۱۴۰۱) فرصت دارند تا نسبت به اتمام پایان نامه یا رساله علمی خود تعیین تکلیف کنند.

خانم هاشمی رودبارکی، رئیس اداره خدمات تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران نیز در گفت و گویی به بیان شرایط این طرح پرداخت و گفت: این طرح شامل طلابی می شود که آخرین مهلت اتمام سنوات آنها تا پایان شهریور ۱۴۰۱ بوده و تأخیر در اتمام پژوهش پایانی آنان، مستند به عذر موجه و مورد تأیید مدرسه باشد.

وی در ادامه افزود: احراز آمادگی و توانایی طلبه برای اتمام مراحل تدوین و دفاع از اثر و متعهد شدن طلبه برای دفاع از پژوهش خود تا پایان مهلت فوق الذکر از دیگر شرایط بهره‌مندی از این طرح می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha