سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نشست هم اندیشی

حوزه/ نشست هم اندیشی فرماندهان و مسئولان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،نشست هم اندیشی فرماندهان و مسئولان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

در این نشست که عصر چهارشنبه در ساختمان خاتم برگزار شد، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، مسئول این سازمان با تأکید بر اهمیت و ضرورت حفظ و ترویج روحیه بسیجی به منظور انقلابی ماندن حوزه های علمیه ابراز داشت: به لطف الهی مسئولان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران بسیج طلاب قم در راستای انجام مأموریت های بسیج، خالصانه و مجاهدانه در صحنه حاضر هستند و از هیچ کوششی در راستای کمک به جبهه انقلاب اسلامی دریغ نمی ورزند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ پایگاه بسیج خواهران تحت اشراف سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم به فعالیت می پردازد که از این تعداد ۵ پایگاه در جامعه الزهرا(س) قرار دارد.

گفتنی است در ادامه این جلسه و پیش از سخنان حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه، تنی چند از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران بسیج طلاب قم به بیان نقطه نظرات خویش در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت های مرتبط با بسیج طلاب و حل مشکلات و موانع پیش رو پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha