شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
73

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با تاکید بر اینکه قدرت و نفوذ بالای جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروز از هر ابزاری برای ضربه زدن به ولایت و مرجعیت استفاده کرده و نمونه آن توهین مذبوحانه نشریه فرانسوی به جایگاه ولایت و مرجعیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه امروز در تجمع مردم، طلاب و حوزویان استان لرستان که در مدرسه علمیه کمالیه شهرستان برگزار شد با محکومیت اقدام بی شرمانه و سخیف نشریه فرانسوی در هتک حرمت مقام مرجعیت، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرت این نظام و محور مقاومت در جهان اعتراف کرده و این عظمت و اقتدار نقشه های شوم آنان را بی اثر می کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در یمن، لبنان، سوریه و عراق داعش را علم کرد و با حمایت از این گروه تروریستی سعی داشت محور مقاومت را تضعیف کنند، افزود: امروز همین دشمنان در یمن می خواهند با اعلام شرایطی خاص از یمن خارج شوند که این نشان از عظمت محور مقامت و مسلمین آزاده جهان دارد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با تأکید بر اینکه قدرت و نفوذ بالای جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروز از هر ابزاری برای ضربه زدن به ولایت و مرجعیت استفاده کرده و نمونه آن توهین مذبوحانه نشریه فرانسوی به جایگاه ولایت و مرجعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی با بیان اینکه قدرت مقام ولایت و مرجعیت انسجام بخش و کانون وحدت بوده و هست، اظهار کرد: دشمنان با قدرت و نفوذ مردمی مرجعیت مشکل دارند و از هر فرصتی برای شکاف مردم و روحانیت استفاده می کنند، ولی بدانند که مردم هرگز فریب توطئه ها و نیرنگ های دشمنان را نخواهند خورد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم بر دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و موقعیت‌ شناسی تاکید دارد، گفت: دشمن نقطه کانونی و عنصر ولایت را هدف قرار داده چرا که می داند با وجود ولایت هرگز نمی تواند به اهداف شوم خود در ایران دست یابد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه وقتی پوتین تحت تأثیر شخصیت رهبر معظم انقلاب قرار می‌گیرد نشان از درایت، قدرت تحلیل، نگاه جهانی و نفوذ شخصیتی حضرت آقا است، خاطرنشان کرد: نشریه شارلی ابدو نشریه‌ای است که برای خود مرزی نمی‌شناسد و به خاطر توهینی که به برخی شخصیت‌های فرانسه کرده بود، برای اظهار توبه نام خود را شارلی گذاشته و ابدو نیز به معنای هفتگی است.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی در پایان با اشاره به اینکه نشریه فرانوسوی شارلی ابدو در سال های اخیر به شخصیت های اسلام و مسحیت توهین کرده است، خاطر نشان کرد: مردم این اقدام بی شرمانه و وقیح را محکوم کرده و باید این نشریه از مردم و مقام مرجعیت عذرخواهی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha