یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با مبلغین

حوزه / استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی، یکی از اهداف دشمن اشغال و انحراف ذهن‌ها بود که نشان‌ دهنده رسالت خطیر روحانیت در این عرصه است که با ذهن و عقیده مردم مرتبط هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در جمع روحانیون و مبلغین استان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد.

در این مراسم استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشکلات و سختی‌ها در استان وجود دارد، اما نباید نا امید شد و با توکل بر خدا و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات قدم برداشت و از ظرفیت‌های متنوع و فراوان استان برای پیشرفت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی در بیشتر ریشه امور دارد، گفت: کسی که تخلف و کم کاری و اختلاس می‌کند، فرهنگ دچار آسیب می‌شود، بنابراین خیلی از موضوعات اقتصادی ریشه در فرهنگ و نبود نگاه توحیدی دارد، چرا که اگر مسئولین نگاه توحیدی داشته و عالم را به معنای واقعی کلمه محضر خدا بدانیم، شاهد لغزش‌ها و ریزش‌ها نخواهیم بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی، یکی از اهداف دشمن اشغال و انحراف ذهن‌ها بود که نشان‌ دهنده رسالت خطیر روحانیت در این عرصه است که با ذهن و عقیده مردم مرتبط هستند، البته مستلزم تسلط به شیوه‌های نوین و خلاقیت در امور تبلیغی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان دینی و انقلابی از جهت مباحث نظری سرشار از منابع است که در نحوه ارائه و بخش تفسیری نیاز به تلاش بیشتر داریم.

در پایان تعدادی از مبلغین به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات منطقه خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha