جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خنداب

حوزه/ احمدی با بیان اینکه هدف حضرت امام(ره) استقلال کشور درهمه زمینه‌ها بود، گفت: امام(ره) فرمودند: "باید کار مملکت را به کاردانان داخلی سپرد تا بتوان به استقلال فرهنگی و اقتصادی رسید".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه فجر بررسی کتاب صعود چهل ساله انقلاب با حضور خانم فاطمه احمدی فعال فرهنگی، در سالن اجتماعات مدرسه مهدیه خنداب برگزار شد.

احمدی در این جلسه ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: دشمن در پی آن است که دستاوردهای کشور در چند دهه انقلاب را کوچک جلوه دهد و افکار را اغوا کند که انقلاب دستاوردی نداشته و در مقابل اخبار خود را بزرگ جلوه می‌دهند و می‌گویند کشور ما توسعه یافته است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در پی ناامید کردن مردم است، گفت: کتاب صعود چهل ساله انقلاب در برابر افکار دشمن به همت هفتاد نخبه و حجت الاسلام راجی با ۱۷هزار ساعت مطالعه نوشته شده که آمارهای آن بر اساس آمارهای جهانی است.

احمدی یادآور شد: در این کتاب یکی از بارزترین ویژگی‌های پهلوی را وابسته بودن او به آمریکا می‌داند، در حالی که حضرت امام(ره) دنبال استقلال ایران از شرق و غرب بودند.

فعال فرهنگی با بیان اینکه هدف حضرت امام(ره) استقلال کشور درهمه زمینه‌ها بود، خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمودند: "باید کار مملکت را به کاردانان داخلی سپرد تا بتوان به استقلال فرهنگی و اقتصادی رسید"، در حالی آن زمان کشورما وابسته به غرب و شرق، بود اما بعد از چهل سال ما به حرف امام رسیدیم و استقلال کامل داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha