جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آذرافروز

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان از راه‌اندازی شورای فرهنگی، تربیتی و معرفتی راهیان نور در مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان خبر داد.  

حجت الاسلام آذرافروز مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از راه‌اندازی شورای فرهنگی، تربیتی و معرفتی راهیان‌نور در مدیریت حوزه علمیه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: مدیریت حوزه علمیه خوزستان امسال بنا دارد بحث راهیان نور را هم از لحاظ کمی و هم کیفی گسترده‌تر کرده و ارتقا دهد، به همین منظور شورای فرهنگی، تربیتی و معرفتی راهیان نور راه‌اندازی شده است.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان و حجج اسلام سیدعباس موسوی، معاون آموزش، بزرگیان معاون تهذیب، مرشدیان معاون تبلیغ، پرچم فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خوزستان و بنده بعنوان مسئول امور طلاب، اعضای این شورا خواهیم بود.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، گفت: هدف از تاسیس این شورا، برنامه‌ریزی و کیفی‌سازی راهیان نور و ایجاد هماهنگی بین واحدهای مدیریت استان و بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای هرچه بهتر برگزار کردن اردوی راهیان نور و ایجاد اُنس با شهدا، گفتمان سازی انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و بالابردن روحیه تربیتی بین طلاب و روحانیون استان خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم ظرفیت بالایی از طلاب و روحانیون را به مناطق جنگی طلائیه، هویزه، دهلاویه، کانال کمیل، فکه و میش داغ اعزام کنیم تا از این طریق طلاب ارتباط خود را با شهدا تقویت کرده و با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبرمعظم انقلاب تجدید پیمان کرده و مبنای فکری و سیره عملی شهدا را توشه راه خود برای ادامه زندگی علمی، اخلاقی و اجتماعی خود قرار دهند.

حجت الاسلام آذرافروز یادآور شد: استفاده از اساتید اخلاق در مسیرهای منتهی به راهیان نور برای برقرای ارتباط معنوی با طلاب و استفاده از مداحان و راویان مجرب در یادمان‌های شهدا از جمله برنامه‌های حوزه علمیه خوزستان برای اردوهای راهیان نور امسال خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha