یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی عباسی

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: جامعةالمصطفی پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر امروز در جمع کارکنان جانباز سرافراز همکار درالمصطفی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهارکرد: دیدار شما دوستان عزیز به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند المصطفی دلهای ما را به آینده این نهاد مطمئن می‌گرداند و اراده و عزم ما را برای ادامه مسیر، استوار می‌سازد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم از چنین سرمایه‌های ارزشمندی در منابع انسانی المصطفی بهره‌مند هستیم. به لطف خدا، المصطفی هم از نعمت حضور جانبازان و ایثارگران عزیز و هم فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بهره‌مند است و ضروری دارد، ستاد مشترکی به منظور پیگیری امور مربوط به این عزیزان تشکیل گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، جامعةالمصطفی را پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان خواند و اظهار کرد: تمدن مادی جدید در چند صد سال اخیر، خود را به عنوان تمدن انحصاری عالم مطرح کرده و از همه می‌خواهد سلطه بی‌چون و چرای این تمدن را در همه ساحت‌های زندگی بپذیرند.

رئیس جامعةالمصطفی خاطرنشان کرد: تمدن مادی که سوزاندن پرچم گروه‌های انحرافی و غیراخلاقی را عمل مجرمانه می‌داند اما از توهین به مقدسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان در پوشش آزادی بیان حمایت می‌کند و نگاه ابزاری و تجاری به زن دارد و نابودی بنیان خانواده را به نام آزادی زنان ترویج می‌کند، با قدرت رسانه و دستگاه تبلیغاتی خود ارزش‌های جعلی را در جهان گسترش داده و با هرگونه جریانی که مخالف آنان باشد به شدت مقابله می‌کند.

وی، جامعةالمصطفی را مفتخر به نمایندگی از یک گفتمان جدید و نجات‌بخش در عالم دانست و تصریح کرد: در این مسیر باید بیش از هر چیز به حفظ ارزش‌ها و آرمانها اهتمام داشت. امروز نیز همان آرمان‌هایی مطرح است که پیش از این کسانی فداکارانه وارد کار شدند و جان خود را برای حفظ آنها بدست گرفتند؛ اما دشمن چنان جنگ ادراکی به پا کرده است که خطر آن را حتی خانواده‌های جانبازان و ایثارگران نیز تهدید می‌کند و باید در این زمینه هوشیار بود.

همچنین، در ابتدای این نشست صمیمی تعدادی از جانبازان جامعةالمصطفی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان نیز از همه جانبازان حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha