سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
4.jpg

حوزه/ صدرایی عارف با بیان اینکه فضای سایبری همان نقش حاکمیت را دارد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد که حاکی از اهمیت و جایگاه ویژه فضای مجازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، کارگاه آموزشی سواد رسانه فضای مجازی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) تهران واقع در میدان هروی برگزار شد.

در این کارگاه، حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه با بیان اینکه فضای سایبری همان نقش حاکمیت را دارد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و این عبارت در خصوص هیچ موضوع و یا پدیده دیگری به کار نرفته است که حاکی از اهمیت و جایگاه ویژه فضای مجازی دارد.

مدرّس سواد رسانه با بیان اینکه فضای مجازی برای عموم مردم جاذبه دارد، افزود: تنوعی که در فضای مجازی وجود دارد موجب می شود تا برخی نوجوانان که از واقعیت وجودی خود ناراضی هستند، بتوانند در فضای مجازی به آن چیزی که دوست دارند برسند و به نمایش بگذراند.

در ادامه این کارگاه، صدرایی عارف به تبیین مفاهیم فضای مجازی و سایبری و نقش حکمرانی آن در سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخت.

کارگاه آموزشی سواد رسانه فضای مجازی ویژه طلاب تهرانی برگزار شد

کارگاه آموزشی سواد رسانه فضای مجازی ویژه طلاب تهرانی برگزار شد

کارگاه آموزشی سواد رسانه فضای مجازی ویژه طلاب تهرانی برگزار شد

۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha