جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/امام جمعه قم گفت: مجمع نمایندگان طلاب از ظرفیت بالایی برخوردار است و طرح و ایده های نوین و اثرگذار را موجب بالندگی، رشد و حیات این مجمع دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب، ۱۲ فروردین را روزی بزرگ و به یاد ماندنی دانست و به آحاد نمایندگان طلاب و هیأت رئیسه این مجمع تبریک گفت.

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب از ظرفیت بالایی برخوردار است و طرح و ایده های نوین و اثرگذار را موجب بالندگی، رشد و حیات این مجمع دانست.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در پایان بر رسیدگی به امور طلاب با ارتباط گیری با بیوت مراجع عظام تقلید و مراکز حوزوی تأکید کرد و این تلاشها را موجب رضایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) عنوان کرد.

همچنین در این دیدار که با حضور حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به عنوان نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: نمایندگان طلاب، خالصانه و بدون دریافت مزایا در فعالیت های ترکیبی اعم از علمی، فرهنگی و خدماتی همراه با انگیزه انقلابی و بی شائبه در حال فعالیت هستند.

وی بر فعالیت مجامع استانی در عمل به وظیفه در جهاد تبیین تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha