جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم روز فرهنگی کرج برگزار شد

حوزه / مراسم نکوداشت روز فرهنگی کرج شب گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و سایر مسئولین استانی و شهری و عموم مردم در بوستان شهید چمران کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، مراسم نکوداشت روز فرهنگی کرج شامگاه دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و سایر مسئولین استانی و شهری و عموم مردم در بوستان شهید چمران کرج برگزار شد.

در این مراسم، جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده شهیدان والامقام مدافع امنیت سید روح‌الله عجمیان و آرمان علی وردی حضور داشتند و علاوه بر هنرنمایی گروه سرود دانش‌آموزی و مداحی ذاکر اهل‌بیت(ع)، از تابلوی نقاشی دیجیتال شهید سید مرتضی آوینی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نیز رونمایی شد و همچنین تجلیل از مقام والای شهیدان سید روح‌الله عجمیان و آرمان علی وردی بخش دیگری از این برنامه بود.

در پایان این مراسم، از برخی چهره‌های پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر استان البرز از جمله استاد فتحعلی بیگی هنرمند و بازیگر عرصه سینما و تئاتر، سردار نادر ادیبی از یادگاران دوران دفاع مقدس و بهنام نوری‌زاده معلم و استاد قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

همچنین زین‌العابدین غلام، ذاکر و پیر غلام اهل‌بیت(ع) و جانباز دوران دفاع مقدس، مهران رجبی هنرمند صداوسیما، حجت‌الاسلام‌ محقق پدر شهید و فعال در حوزه تبلیغ دین و همچنین مهراب رجبی، حسین عسگری، حسن شاه‌محمدی و کوهزاد از البرز شناسان مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha