شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میز خدمت

حوزه/ میز خدمت مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک سبحان شیراز با حضور نماینده ولی فقیه در فارس در راستای اجرای طرح پیوند و به‌منظور تکریم شهروندان، ارائه خدمات مطلوب و رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در ادامه میزهای خدمتی که در مساجد محلات مناطق مختلف شهر در راستای اجرای طرح پیوند و به‌منظور تکریم شهروندان و حل مسائل مردمی در دیدارهای چهره به چهره از سوی مدیران شهری برگزار می‌شود، در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک سبحان منطقه ۹ شهرداری، حضور نمازگزاران را آبادی برای مسجد دانست و اظهار کرد: پیش از این توفیق حضور در جمع نمازگزاران این مسجد را داشته ام که طبق درخواست‌های ساکنین این منطقه و هماهنگی با فرماندار، مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شود.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه امروز همه آمده‌اند تا گرهی از امور مردم بگشایند، ابراز امیدواری کرد: به‌واسطه همین کارهای خیر روابط دینی و برادری قوت می گیرد.

محمد حسن اسدی شهردار شیراز هم در جمع نمازگزاران این مسجد، پذیرای پرسش‌ها و درخواست های مردمی پیرامون مسائل و موضوعات مختلف شهری بود و بر حل‌وفصل مسائل و اتخاذ تدابیر لازم بدین منظور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به این منطقه، تلاش خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: بیشترین بودجه سال گذشته به این منطقه اختصاص داشته است که فعالیت‌های متعددی در این منطقه انجام شده است.

علی اکبر سلطانی ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۹ شهرداری شیراز نیز اظهار کرد: با حضور در محلات و بررسی نواقص موجود، تلاش خواهیم کرد تا مسائل مردم را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه این منطقه از مناطق کم‌برخوردار بوده، ابراز امیدواری کرد: با اجرای عملیات عمرانی، شاهد کمتر شدن مشکلات مردم باشیم.

سید محمدجواد افضلی شهردار منطقه ۹ شیراز نیز در این میز خدمت با بیان اینکه طی سال قبل، بیشترین بودجه عمرانی به میزان ۲۷۴ میلیارد تومان به این منطقه اختصاص یافته است،خاطرنشان کرد: از این میزان، ۱۰ میلیارد تومان به تپه نورالشهدا و لوله‌گذاری پل شهیدان یغمور نیز به صورت جهادی با دستور شهردار شیراز و بودجه ۲ میلیارد تومانی انجام شد.

شهردار منطقه ۹ شیراز با بیان اینکه میزان زیرسازی و آسفالت انجام گرفته در شهرداری منطقه ۹ در سال گذشته ۲۵۰ هزار مترمکعب بوده است، اضافه کرد: میزان پیاده‌رو سازی انجام گرفته در این منطقه ۳۴ هزار مترمربع بوده است.

وی بیان کرد: احداث ۳۵ متری بلوار پرتو به طور ۲ کیلومتر با دو مسیر رفت و برگشت آماده افتتاح در سال جاری است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری شیراز به احداث زمین چمن مصنوعی در جوار باغ سبحان در شهرک سبحان اشاره و عنوان کرد: این زمین چمن به‌زودی آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha