دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراکش

حوزه/ جبهه مراکش برای حمایت از فلسطین، سومین جلسه ملی خود را با شعار "همه با مقاومت فلسطین و علیه عادی سازی روابط با اسرائیل" برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه مراکش برای حمایت از فلسطین و علیه عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، سومین جلسه ملی خود را با شعار "همه با مقاومت فلسطین و علیه عادی سازی روابط با اسرائیل" در رباط پایتخت این کشور برگزار کرد.

شخصیت های مراکشی به اتفاق آرا عادی سازی با رژیم اسرائیل را رد، محکوم و جرم انگاری کردند و بر حمایت از مقاومت فلسطین تا زمان آزادی و استقلال تأکید کردند.

در این نشست که به میزبانی مقر مرکزی انجمن حقوق بشر مراکش برگزار شد، نهادهای مختلف این جبهه، نمایندگانی از شعب و اعضای دفتر مرکزی آن و فعالان مدنی، سیاسی متمایز شد. رهبران، سران احزاب و روشنفکران حضور داشتند.

جلسه افتتاحیه که توسط عبدالرزاق الادریسی، یکی از اعضای دبیرخانه جبهه اداره می شد، با شعار شناخته شده مراکشی "فلسطین امانت است... عادی سازی خیانت است/ فلسطین امانت است... خائنان آن را فروختند" آغاز شد و تعدادی از رهبران سازمان ها و احزاب حامی جبهه سخنرانی کردند.

جمال العصری، هماهنگ کننده کل جبهه در سخنرانی افتتاحیه خود تأکید کرد که امروز در مرحله ای به سر می بریم که دیگر مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل، اعلام رد عادی سازی روابط و ساکت نشستن کافی نیست. بلکه در "مرحله رویارویی" هستیم که در آن باید "اسب خیانت" را نابود کنیم.

العصری گفت: امروز همه ما در جبهه خود جمع شده ایم تا ، عادی سازی روابط با اسرائیل را رد کنیم و به آرمان اول خود یعنی آرمان فلسطین متمسک شویم.

وی افزود: ما حاضر به تسلیم نیستیم و تسلیم نمی شویم، عادی سازی روابط را رد می کنیم، خیانت را رد می کنیم و با صدای بلند می گوییم که "فلسطین امانت است و عادی سازی خیانت است." فلسطین با قدس، مقدساتش، مردمش، شهدا، اسرا و پناهندگانش و زمین و درختان زیتونش.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha