جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاجی آباد

حوزه / امام جمعه حاجی آباد گفت: برگزاری یادواره شهدا جهاد تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد ماه روز آزادی خرمشهر به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس با تقدیم ۶ هزار شهید آزاد شد، افزود: با آزادی خرمشهر امید در دل ایرانیان زنده شد.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به سخن تاریخی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، گفت: اقتدار و امنیت امروز ایران مرهون خون شهداست.

حجت‌الاسلام شریفی با گرامیداشت نام و یاد شهدای جنگ تحمیلی از جمله شهیدان صیادی شیرازی و جهان آرا، اظهار کرد: این افراد بزرگوار نامشان با سربلندی در تاریخ ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، جهاد تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان امروز است.

در ادامه علی خرم نسب فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یادواره شهدا، یادآور شد: در عملیات بیت المقدس، ارتش، سپاه، نیروهای بسیج، جهاد سازندگی، نیروی هوایی و دریایی با پشتیبانی‌های مردمی، نمایشی وحدت آفرین را خلق کردند.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر از عملیات‌های بی‌نظیر و حماسی ملی بود، ادامه داد: فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌هایی بود که امروزه برای ما مانده و باید در بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha