سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ساوه

حوزه/ معاون سیاسی سپاه شهرستان ساوه گفت : یکی از ابعاد مهم دوران دفاع مقدس انس و الفت رزمندگان با قرآن کریم، اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی مراسمی با حضور سلیمان دلیریان معاون سیاسی سپاه شهرستان ساوه، خزائی خزایی استاد دانشگاه ساوه و جمعی از طلاب، کادر و اساتید در مدرسه علمیه الهیه برگزار شد.

دلیریان ضمن بزرگداشت سالروز حماسه غرور آفرین عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر یاد و خاطره فداکاری و رشادت‌های شهدای والامقام این عملیات را گرامی داشت و گفت: یکی از ابعاد مهم دوران دفاع مقدس و یکی از موارد قابل توجه رزمندگان، انس و الفت رزمندگان با قرآن کریم، اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها است.

وی با بیان خاطراتی از توسلات شهدا به حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: قدرت تقوا و خلوص همراه با توسل شهدا نشان از ایمان حقیقی آن‌ها بود که توانستند بر همه قدرت‌های بزرگ جهان استکبار پیروز شوند.

دلیریان با بیان اینکه دشمن در حال حاضر در پلن‌های اغتشاشات سال گذشته، نوسانات ارز و دلار و برهم زدن ثبات اقتصاد و سیاست و مذهب تلاش دارد هسته سخت قدرت را به میدان آورده و این‌ گروه را تضعیف نماید خاطرنشان کرد: منظور از هسته قدرت، بسیجیان، اقشار مذهبی و مردم مومن ایران اسلامی هستند که از نقاط موکد دشمن محسوب میشوند.

معاون سیاسی سپاه ساوه طلاب را به جهاد تبیین در زمینه‌های جنگ‌های رسانه ای دعوت کرد و افزود: امیدواریم با پشتکار شما طلاب، اهداف شوم دشمن که چنددستگی و افتراق بین اقشار مختلف و تضعیف نظام اسلام است ناکام بماند.

در ادامه این مراسم خزائی پیرامون قوانین حاکم بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: تأثیرگذاری کلام مستلزم قدرت بیان، فهمیدن خود و فهماندن است و برای ایفای وظیفه شرعی باید از راه درست آن وارد شد.

وی با تأکید بر ماده ۲ قانون اساسی خاطر نشان کرد: برای هر ترک فعلی در دستگاه اجرایی مجازات درنظر گرفته شده است ولی نکته مهم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر موقعیت‌شناسی آن است‌.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha