دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ما با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، امروز در نشست مجمع فرماندهان پیشکسوت پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات کردستان، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام یک نصرت الهی بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ان‌شاءالله همان طوری که مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن را شکست دادند، در جنگ نرم نیز بتوانیم بر دشمنان پیروز شویم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر یک پیروزی کلیدی و استراتژیک برای انقلاب محسوب می‌شد، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در زمانی خرمشهر را آزاد کردند که از نظر تسلیحات نسبت به دشمن بسیار ضعیف‌تر بودند، ولی با توکل به خداوند توانستند این شهر را از دست دشمن بعثی نجات دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام از آن جهت مهم بود که نیروهای ایرانی در مقابل ارتش عراق از نظر تسلیحات بسیار ضعیف بودند، ولی قدرت ایمان و تقوای رزمندگان باعث شد که در این نبرد پیروز و سربلند شویم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تا امروز همواره در کنار این نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: ملت ایران در عرصه‌های مهم و کلی همواره در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و در این راه ایثارگری‌ها و مقاومت‌های بسیاری از خود نشان دادند که این امر برای همه ما ارزشمند است.

وی در بخش دیگر با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در مملکت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه علی‌رغم توطئه دشمن برای ایجاد آشوب و بلوا در کشور، ملت ایران توانست این دسیسه را نیز همانند دیگر توطئه‌های دشمن خنثی کند و همین امر باعث شد که یک پیروزی دیگر برای ملت ایران رقم بخورد.

وی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال استحاله فکری و عقیدتی جوانان ما با هدف ضربه زدن به نظام و انقلاب بود، ولی بینش مردم به دشمن اجازه نداد که به خواسته‌های شوم خود برسد.

فرماندار سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید از تجربه پیشکسوتان جبهه و جنگ استفاده کنند تا ان‌شاءالله روز به روز شاهد اعتلا و قدرت این انقلاب و نظام باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha