پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن مصلح امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: اساسی‌ترین راهکار برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت و نهادینه کردن آن در جامعه، عمل به قرآن است، زیرا اگر قرآن بخوانیم یا حفظ کنیم باید گامی برای رسیدن به عمل به آیات آن باشد، در غیر این صورت ما در قبال قرآن مسئول خواهیم بود و دیگر شاهد کارایی و تأثیرگذاری مثبت آن در زندگی خود و جامعه نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شب گذشته در محفل قرآن کریم واقع در بوستان جنب فرمانداری حضور یافت و ضمن قرائت قرآن کریم، اظهار داشت: قرآن بارزترین منبع عظیم ذخایر الهی، معجزه آخرین فرستاده خداوند و کتاب زندگی است که زمینه ساز حیات طیبه برای بشریت است.

وی ادامه داد: اساسی‌ترین راهکار برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت و نهادینه کردن آن در جامعه، عمل به قرآن است، زیرا اگر قرآن بخوانیم یا حفظ کنیم باید گامی برای رسیدن به عمل به آیات آن باشد، در غیر این صورت ما در قبال قرآن مسئول خواهیم بود و دیگر شاهد کارایی و تأثیرگذاری مثبت آن در زندگی خود و جامعه نخواهیم بود.

امام جمعه برازجان اظهار کرد: برای اینکه جوانان و نوجوانان به حوزه قرآنی بیشتر ورود داشته باشند، باید شأن حاملان و فعالان قرآنی در جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: بهترین فرصت برای آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، دوره نوجوانی و جوانی است، چرا که آنچه در این دوره فرا گرفته شود، ماندگار و جاودان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha