دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
71

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کارکنان انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با هنجارشکنان جامعه هستند و برای برقراری نظم و آرامش در جامعه تلاش و خدمت شبانه روزی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد فرماندهی انتظامی لرستان که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای خدوم و ولایی انتظامی و نظامی، حافظ امنیت و آرامش مردم هستند و برای تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: کارکنان انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با هنجارشکنان جامعه هستند و برای برقراری نظم و آرامش در جامعه تلاش و خدمت شبانه روزی دارند.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه جانبازان ارزنده‌ترین و گرانبهاترین حافظان دوران دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون شجاعت و خدمات سربازان غیور و ولایی این مرز و بوم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم قدردان زحمات جوانان غیور و رزمنده کشور هستد، گفت: مردم قدر زحمات رزمندگان و جوانان غیور ایران اسلامی و خانواه‌های آنان می‌باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۴۲ جانباز ۷۰ درصد فرماندهی انتظامی لرستان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha