یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حسن محمدی ارومیه

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: با رویکرد جهادی به تبلیغات اسلامی ورود پیدا کرده‌ایم، تلاش‌های ما شب و روز ندارد و این فعالیت‌ها به صورت شبانه ریزی صورت می‌گیرد و رصد از مساجد و شناسایی مشکلات و یافتن راه حل‌ها برای آن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در تبلیغات اسلامی است که در نوع خود کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسن محمد رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، امروز در دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: با رویکرد جهادی به تبلیغات اسلامی ورود پیدا کرده‌ایم، تلاش‌های ما شب و روز ندارد و این فعالیت‌ها به صورت شبانه ریزی صورت می‌گیرد و رصد از مساجد و شناسایی مشکلات و یافتن راه حل‌ها برای آن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در تبلیغات اسلامی است که در نوع خود کم نظیر است.

وی افزود: مساجدی که نیاز به روحانی و امام جماعت دارند شناسایی شده‌اند و طلاب و روحانیون اعزام می‌شوند که یکی از مهم‌ترین کارهای تبلیغات اسلامی ارومیه اعزام بی‌نظیر خواهران و برادران به مساجد و تبلیغ در ایام محرم و ماه رمضان است و در این راستا برای اولین بار است که در دو سال متوالی از ظرفیت حوزه علمیه خواهران در امر تبلیغ استفاده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب کارگاه‌های تخصصی تبلیغی بانوان طلبه در ارومیه راه اندازی شده که در این راستا شش کانون تخصصی ایجاد شده و عبارتند از عرصه‌های جوانی جمعیت، قرآن و خانواده، قرآن و کودک، ازدواج آسان و تبلیغ حجاب و عفاف، البته این شبکه سازی در حوزه بانوان طلبه تاکنون اتفاق نیفتاده بود و در نوع خود کم نظیر است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی با همکاری اهل سنت در مناسبت‌های متعدد در ارومیه برگزار شده و این نشانگر اُنس و الفت بیش از پیش برادران شیعه و سنی در ارومیه می‌باشد.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: بازدید از هیئات مذهبی به صورت منظم صورت می‌گیرد و این برای مسئولین هیئات مذهبی دلگرم کننده است.

وی تصریح کرد: موسسات قرآنی ارومیه با وجود کمبود امکانات، حقیقتا کار جهادی انجام می‌دهند و برخی از این موسسات بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز را برای حفظ قرآن و آموزش مفاهیم و قرائت قرآنی آموزش می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، اظهار کرد: در راستای تبلیغ عفاف و حجاب با رویکرد ایجاد اُنس و الفت در بین بانوان، گروه جهادی دختران انقلاب در ارومیه راه اندازی شده که در نقاط مختلف شهر نیز با ایجاد ایستگاه هایی‌به تبلیغ حجاب می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: برای جشن‌ها و رویدادهای ملی و مذهبی برنامه‌هایی با همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف صورت می‌گیرد و برای غدیر برنامه ریزی‌های متعددی صورت گرفته و ان‌شاءالله امثال هم مثل سال گذشته شاهد برگزاری مراسمات پرشور دهه امامت و ولایت در ارومیه خواهیم بود.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha