سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد حسین فرج نژاد فعال رسانه ای

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: روش علمی و پژوهشی مرحوم استاد فرج نژاد در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمن باید به الگوی جوانان مؤمن انقلابی تبدیل شود.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: از جمله شاخصه های بسیار ممتاز در سبک زندگی مرحوم استاد فرج نژاد می توان به اخلاص، توکل بر خدا، تلاش و مجاهدت در مسیر تبیین حقایق و تربیت و شناسایی نیروهای مستعد و معتقد در جبهه انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: از این حیث باید گفت که سبک زندگی این استاد فرزانه و اندیشمند جهادگر حاکی از اعتقاد و باور عمیق ایشان به ارزش های دینی و انقلابی است و این که باید در این راستا مخلصانه و مجاهدانه کوشید و از سختی ها و طعنه ها و مشکلات نهراسید.

وی همچنین با اشاره به خدمات فراوان علمی، فکری و فرهنگی این استاد تأثیرگذار و متفکر انقلاب اسلامی گفت: از استاد فرج نژاد به لطف الهی آثار ارزشمند قابل توجهی به یادگار مانده که راهگشای دوستان و نزدیکان و علاقه مندان به جبهه حق و حقیقت است اما به عقیده بنده فراتر از این مسأله، سبک زندگی باورمند و تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر ایشان، بهترین الگو برای جوانان مؤمن و انقلابی است.

شکرزاده بیان داشت: این استاد فقید حقیقتاً در عرصه جهاد تبیین همه تلاش خود را انجام داد و امروز راه و سیره ایشان بهترین الگو برای جوانان انقلابی است که در این مسیر خود به فرج نژادهای دیگری تبدیل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha