پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ساوه

حوزه / دومین کارگاه آموزشی نگارش طرح تفصیلی و نحوه بارگزاری آن در سامانه پایان نامه و هم‌چنین شیوه تدوین متن پایان نامه (نوشتاری و ویراستاری) در مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانةالرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به همت معاون پژوهش موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول(س) دومین کارگاه آموزش نگارش طرح تفصیلی و نحوه بارگزاری آن در سامانه پایان نامه و هم چنین شیوه تدوین متن پایان نامه (نوشتاری و ویراستاری) با حضور خانم نجیبه کرمی و خانم جوزقکار از مدرسین مدارس علمیه ساوه، در این مؤسسه برگزار شد.

کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه با اشاره به شرایط و راهکار نگارش طرح تفصیلی، اظهار داشت: طرح تفصیلی شامل بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، سوالات اصلی و فرعی، پیشینه و فرضیه می‌باشد.

کرمی افزود: در بیان اهمیت و ضرورت موضوع، لازم است به نیازها و ضرورت‌های انجام تحقیق توجه کرد.

وی به تشریح شیوه نگارش فرضیه پرداخت و اظهار کرد: فرضیه در طرح تفصیلی به صورت جمله خبری و در پاسخ به سؤالات فرعی انجام می‌پذیرد.

گفتنی است در پایان این دوره، شیوه بارگزاری طرح تفصیلی در سامانه و شیوه نگارش متن پایان نامه (ویراستاری و نوشتاری) به صورت عملی توسط خانم جوزقکار به طلاب آموزش داده شد.

طلاب ساوه‌ای با نگارش طرح تفصیلی و شیوه تدوین پایان نامه آشنا شدند

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha